+48 504 570 107
info@helpdeskcenter.pl
NIP 526-107-02-03

Zakres obsługi informatycznej

Obsługa informatyczna polega na wydelegowaniu zakresu zadań i usług związanych z informatyką do naszej, wyspecjalizowanej firmy IT. Zakres opieki informatycznej i usług informatycznych może dotyczyć zarówno pełnej obsługi, jak również tylko wybranych przedmiotów lub procesów. Takie podejście do problemu obsługi informatycznej firmy pomaga nam optymalnie organizować obsługę procesów biznesowych klienta z ukierunkowaniem na zwiększenie efektywności jego biznesu i wzrost konkurencyjności względem jego konkurencji.

Jesteśmy grupą specjalistów realizujących kompleksową obsługę informatyczną. Decydując się na serwis komputerowy w naszej firmie otrzymujecie Państwo dostęp do najnowszej technologii oraz najbardziej efektywnych rozwiązań informatycznych.

W ramach obsługi informatycznej firm realizujemy stałe wizyty serwisowe w firmie klienta, w celu rozwiązywania bieżących problemów oraz monitoring poprawnego funkcjonowanie infrastruktury informatycznej. Opieka informatyczna powierzona naszej firmie informatycznej uchroni Państwa przed niespodziewanymi stratami, jakie mogą powstać podczas przypadkowej awarii sprzętu komputerowego.

Zakres naszej obsługi informatycznej to między innymi:

* kompleksowa opieka informatyczna 24 godziny na dobę;
* administracja sieciami komputerowymi i systemami informatycznymi;
* naprawy i konfiguracje systemów teletechnicznych;
* zachowanie ciągłości pracy systemu informatycznego w Państwa firmie;
* szybka wymiana wadliwych elementów z możliwością sprzętu zastępczego na czas naprawy;
* cykliczna kontrola sprawności oraz stanu technicznego urządzeń komputerowych;
* pogotowie komputerowe u klienta, bezpłatny dojazd;
* szybka reakcja na awarię, dostępność 24g/dobę;
* czas reakcji i naprawy dostosowany do wymogów klienta;
* upusty przy modernizacji i rozbudowie systemu informatycznego w Państwa firmie;
* dostawa sprzętu komputerowego;
* diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń sprzętu i sieci;
* dostosowywanie oprogramowania do potrzeb firmy;
* propozycje rozwiązań usprawniających działanie firmy;
* konserwacja sprzętu komputerowego;
* stała pomoc telefoniczną;
* pośrednictwo w serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym urządzeń komputerowych;
* ... oraz wiele innych;